Related image


سایبان پارچه ای به نام بادبان
سایه بان های چادری نمونه دیگری از سایه بان های مناسب برای بالکن و حیاط های کوچک هستند. مدلی مانند تصویر بالا که مدل بادبانی نیز نامیده می شود، به دلیل قابلیت نصب آسانی که دارد به راحتی می تواند با فضای شما انطباق پیدا نماید. ممکن است تصور کنید که این مدل سایه اندازی کافی ندارد اما اگر در ارتفاع مناسب نصب شود کاملا ایده آل خواهد بود. 

سایبان پرده ای لوکس
مدل آلاچیق هایی که با پارچه پوشیده می شوند نمونه هایی انواع سایبان تراس لوکس تر نسبت به سایرین خواهند بود. وجود پرده ها این امکان را به شما می دهد که به راحتی نور تابیده شده را کنترل نمایید. این مدل ها بیش تر برای حیاط های بزرگ و محوطه ویلاها به کار می روند و ممکن است از لحاظ هزینه گران تمام شوند. اما به راحتی می توانید مبلمان مورد نظر خود را با توجه به ابعاد آن بچینید.


سایبان چتری برای تراس کوچک
نمونه بالا یکی دیگر از راه حل ها برای بالکن ها و تراس های کوچک است. این طرح که همانند مدل چتری است می تواند از یک سمت جمع شده و به حالت نیمه تبدیل شود. در این حالت به راحتی در کنار دیوار قرار گرفته و با چیدان یک میز و صندلی محوطه کوچک فضای شما تکمیل می گردد. این طرح جمع و جور نیز اگر در ارتفاع مناسب تنظیم شود سایه اندازی خوبی برایتان ایجاد می نماید. 

سایبان مسافرتی حتی در حیاط
سایبان هایی که برای کمپینگ و اردو زدن به کار می روند نیز نمونه دیگری هستند که مانند سایبان های پارچه های می توانند برای فضاهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار بگیرند. این مدل ها دارای تنوع رنگی بالایی هستند و نصب آسان تری دارند. در هرکجا که از آن ها استفاده نمایید فضای صمیمی و دوستانه ای را خلق می کنند.

سایبان پارکینگ یکی از انواع پرکاربرد سایبان ها است که در دیوار کرکره ای اکثر مجموعه های تجاری و حتی منازل شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد.اکثر پارکینگ ها نیاز به سایبان دارند و این امر ضرورت بالا بودن کیفیت سایبان ماشین و سایبان خودرو را میرساند.


خودرو ها به مواظب در برابر باران و نور خورشید نیاز دارند.جنس سایبان پارکینگ باید بسیار مرغوب باشد که بتواند سال های زیادی کاربرد داشته باشد.

جنس سایبان ماشین باید به نحوی باشد که نور خورشید را انعکاس دهد و به این ترتیب باعث خنک شدن زیر سایبان شود.زیرا یکی از دلایل اصلی برای نصب سایبان برای ماشین ها همین محافظت در برابر گرمای ایجاد شده از نور خورشید است.برای اینکار باید از جنسی استفاده شود که آنتی uv باشد که گرما را انتقال ندهد.

از دیگر ویژگی های سایبان پارکینگ مرغوب کم صدا بودن آن است.به خصوص در مواقع بارندگی.قوس پذیری نیز یکی از مواردی است که باید در جنس استفاده شده در سایبان خودرو مد نظر قرار بگیرد.

وزن سایبان هر چه سبک تر باید بهتر است و این سبک بودن دلیلی بر کم بودن کیفیت سایبان ویلایی جنس آن نخواهد بود.سایبان های سبک وزن باید خیلی محکم نصب شوند و به همین منظور باید از مجموعه ای نصب چنین سایبانی را بخواهید که توانایی این کار را داشته باشد و در زمینه نصب سایبان تجربه کافی داشته باشد.