تابه هاي رژيمي در ابعاد و شکل هاي مختلف و براي سليقه هاي متفاوت در بازار عرضه مي شود که نکاتي را در استفاده از آن بايد رعايت کنيم

يکي از ظروفي که بعضي از  خانم ها در آشپز خانه از آن استفاده ميکننددر عصر حاضر تابه هاي رژيمي است که که در شکل و ابعاد مختلف براي سليقه هاي متفاوت توليد مي شود اين تابه ها انواع مختلف دارند براي استفاده صحيح آن بهتر است دفترچه آن را مطالعه نماييد و همچنين پایه قابلمه چوبی در حفظ و نگهداري  و شستشوي اين ظروف بايد دقت کافي داشته باشيد که جز  اسرار خانه داري اين ظروفممکن است قيمت هاي متفاوت ارزان و يا گراني نيز داشته باشيد گران بودن تابه مبني بر کيفيت بالا نيست در ادامه در نيک صالحي بخوانيد


تابه هاي رژيمي
هنگام شستشوي اين ظروف از پاک‌ کننده‌ هاي زبر مثل سيم ظرف‌شويي استفاده نکنيد زيرا با اين کار، خاصيت نچسب‌ بودن تابه را از بين خواهيد برد.

? – قبل از انتخاب تابه مورد نظر درباره مارک‌هاي مختلف موجود در بازار پرس‌ و جو کنيد تا دقيقا آنچه را که به آن نياز داريد، خريداري کرده‌ باشيد. ? – تابه‌هاي رژيمي در ابعاد مختلفي در بازار يافت مي‌شوند.



انواع ماهيتابه
بنا به نياز خود و تعداد افراد خانواده اقدام به خريد کنيد. ? – قبل از استفاده از ظرف، راهنماي موجود در جعبه را به دقت مطالعه کنيد و از جزييات پخت و پز آگاه شويد.

? – بهترين نوع تابه‌هاي بدون نياز به روغن، انواعي هستند که به صورت مستقيم روي شعله اجاق‌ گاز قرار مي‌گيرند.

? – از نچسب بودن سطح دروني و بيروني تابه و همچنين محکم بودن قفل آن اطمينان حاصل کنيد و به سراغ خريد انواعي برويد که گارانتي معتبر دارند.

? – هنگام شستشوي اين ظروف از پاک‌ کننده‌ هاي زبر مثل سيم ظرف‌شويي استفاده نکنيد زيرا با اين کار، خاصيت نچسب‌ بودن تابه را از بين خواهيد برد.

همچنين بخوانيد :  اشتباهات خانم ها در چيدمان آشپزخانه که باعث بي نظمي ميشود
? – هنگام خريد از نسوز بودن دسته تابه مطمئن شويد. ? – گول قيمت‌هاي پايين را نخوريد زيرا نوع مرغوب و استاندارد اين تابه‌ها قيمت مشابهي دارند. ? – نکته ديگر اينکه مراقب کيفيت پايين تابه‌هاي چيني موجود در بازار باشيد.

?? – تابه‌هاي رژيمي بنا به ابعاد، جنس، نوع و کارايي به قيمت‌هاي مختلفي در بازار يافت مي‌شوند .

هنگام خريد به اين نکته توجه داشته باشيد که قيمت بالاي کالا بند رخت ، نشان‌ دهنده مرغوبيت آن نيست و بهتر است از افرادي که از خريد اين نوع تابه‌ها رضايت دارند،


کمک بگيريد تا در ازاي پرداخت پول، کالاي مناسبي را خريداري کنيد.

بيشتر بدانيد : آنچه بايد در باره تابه هاي رژيمي بدانيد

تابه هاي رژيمي در ابعاد مختلفي در بازار يافت مي‌شوند.

بنا به نياز خود و تعداد افراد خانواده اقدام به خريد کنيد. – قبل از استفاده از ظرف، راهنماي موجود در جعبه را به دقت مطالعه کنيد و از جزييات پخت و پز آگاه شويد.

– بهترين نوع تابه‌هاي بدون نياز به روغن، انواعي هستند  جاروبرقی سطلی که به صورت مستقيم روي شعله اجاق‌ گاز قرار مي‌گيرند.